Omruilen en Retourneren

Om uw verzoek voor omruiling of retourzending snel te kunnen afhandelen verzoeken wij u deze middels onderstaand retourformulier aan te melden en een kopie van dit formulier in het pakket bij te voegen. Daarmee kunnen wij uw retourzending sneller afhandelen.

Retouradres

Weids Wonen & Slapen
t.a.v. afdeling retouren
Alddyk 18
9044 MN Bitgum

Uitgesloten voor omruiling en retourneren zijn de artikelen die speciaal op uw verzoek en specifiek naar uw wens zijn gemaakt. Weids Wonen & Slapen kan u aansprakelijk stellen voor waardevermindering als blijkt dat het artikel bij omruiling of retourneren niet aan onderstaande criteria voldoet:

  • Het artikel is niet gebruikt
  • Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd
  • Alle labels en kaartjes zijn aan het artikel bevestigd
  • De originele fabrieksverpakking is voor zover mogelijk onbeschadigd en niet beschreven of beplakt
  • Voor klamboes, bed- en badtextiel geldt dat deze niet uit de verpakking is geweest (u mag uiteraard de verpakking wel openen om zo de stof te kunnen zien en voelen, maar hiervoor is niet nodig het artikel in zijn geheel uit de verpakking te halen).

Na aanmelding van uw retourzending kunt u het pakket gewoon via het postkantoor naar ons retour sturen. De kosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening. U dient de artikel(en) goed te verpakken (de retourzending is voor eigen risico). Bij voorkeur gebruikt u dezelfde doos/verpakking waarin uw bestelling door ons in is verpakt, vergeet dan niet de oude verzendsticker in z'n geheel van de doos verwijderen! U voorkomt hiermee dat de zending weer op uw adres wordt aangeboden -:)

Naar gelang de waarde van de inhoud van uw pakket adviseren wij u verzekerd te versturen. Mocht er onverhoopt dat toch iets mis gaan met uw pakketverzending, dan kunt u daarmee in ieder geval verhaal halen bij de pakketdienst.

Kies de juiste verzendpartij!

Wij verzoeken u om uw retourzending bij voorkeur via DPD, DHL, UPS of GLS naar ons te versturen. Van al deze vervoerders is er op ons adres ook een Parcelshop gevestigd. Dan weet u zeker dat uw zending altijd op het juiste adres wordt geleverd. PostNL of een andere vervoerder kan natuurlijk ook, zij het dat PostNL met regelmaat pakketen niet op ons adres, maar rechtstreeks bij de PostNL Parcelshop enkele kilometers verderop afleverd met het risico dat het pakket uiteindelijk weer naar de verzender retour gestuurd wordt. 

Retourformulier